طراحی سایت برق صنعتی
نوشته شده توسط : optisun

اگر شما در حوزه برق صنعتی فعالیت داشته باشید، احتمالا به گوشتان خورده است که سایت برق صنعتی سودی برای کسب و کار نداشته و تنها وقت و هزینه اضافی می طلبد. اما حقیقت کاملا چیز دیگری است. 

متاسفانه یک سال و خورده ای است که ویروس کرونا همواره کسب و کار های سنتی را دچار مشکل کرده است و خیلی از مردم به ویژه ایرانیان که در وضعیت اقتصادی نامطلوبی به سر می برند، در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند. اما در این میان گروهی از کسب و کار ها بودند که در جنگ با کرونا پیروز بوده اند و حتی زندگی خود را بیشتر سر و سامان داده اند. 

این گروه کسانی بودند که کسب و کار اینترنتی داشته و به مکان و زمان محدود نبودند. با آشکار شدن مزایای این کسب و کار ها خیلی از مردم به فکر جلو بردن کسب و کار خود به صورت اینترنتی و آنلاین افتادند. به همین دلیل انجام کسب و کار ها به روش اینترنتی بیش از هر زمان دیگری رونق گرفت.

کرونا تنها یک شتاب در پیشروی به سمت دنیای دیجیتال بود!

اما توجه کنید که کرونا تنها یک دلیل اضافه بر سازمان  و شتابی کوچک برای پیشرفت و رونق کسب و کار های اینترنتی بوده است. دنیا حتی قبل از کرونا در حال پیشروی به سمت دنیای دیجیتال بوده است. برای اثبات این حرف مثال هایی همچون اسنپ و سمساری را به یاد شما می آوریم که چگونه یک کسب و کار سنتی را کاملا نابود کرده و همان کسب و کار را به روش اینترنتی رونق دادند. 

حال که دنیا به سمت دیجیتال و کسب و کار های اینترنتی می رود، هر صنفی باید احساس خطر کرده و خود را با دنیا به روز رسانی کند به ویژه صنف تولید کننده ها و فروشنده های تجهیزات برق صنعتی. منظور از برق صنعتی ، استفاده مناسب از برق و تجهیزات برق صنعتی در صنعت به منظور بهره وری بیشتر می باشد. در زبان دیگر به علم و تخصصی که به کاربرد برق در صنعت می پردازد، گفته می شود.

در این مقاله قصد داریم در خصوص نحوه مدیریت و طراحی سایت برق صنعتی و ویژگی های آن با هم صحبت کنیم.

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت برق صنعتی

در ادامه به معرفی و بررسی مهم ترین بخش ها در طراحی سایت برق صنعتی باید دارا باشد می پردازیم. البته توجه داشته باشید که تصمیم گیری بر بودن یا نبودن هر کدام از این بخش ها کاملا بر عهده کارفرما می باشد.

ثبت نام کاربر در سایت برق صنعتی:

در طراحی سایت برق صنعتی، یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و … .

برای مطالعه ادامه مقاله طراحی سایت برق صنعتی به سایت اپتیسان آژانس دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت برق صنعتی, آژانس دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: